پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204014
آل‌سعود ابزاري براي تحقق اهداف شوم آمريکايي است
تاریخ انتشار : 1394/10/15 16:25:55
نمایش : 1447
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: هدف آمريکا شکستن مقاومت شيعيان نيست بلکه آمريکا در نظر دارد مقاومت جهان اسلامي را از بين ببرد و براي تحقق اين هدف خود با آل سعود يکي و متحد شده‌اند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت السلام والمسلمين محمد علي نکونام نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري در گفت و گو با جهانبين نيوز ضمن تسليت شهادت مظلومانه عالم مجاهد آيت‌الله شيخ النمر، اين عالم مجاهد را کشته‌ راه حق و حقيقت خواند و گفت: شيخ النمر شخصيتي بود که در فضاي خفقان و فشار دشمنان در مقابل ظلم و ستم وهابيت ايستاد و فرياد آزادي‌خواهي خود را بلند کرده و به گوش همگان رساند و از هيچ چيز و هيچ کس در اين راه هراسي نداشت و با همه وجود به وظيفه ديني خود عمل کرد.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري با بيان اينکه شيخ النمر مردانه قيام کرد افزود: شيخ نمر با همه وجود فرياد برآورد که ما زير بار ظلم و ستم نمي‌رويم و زندگي زير بار ظلم و ستم را براي خود ننگ و حيات در اين چنين فضايي را مرگ واقعي خود مي‌دانيم و هرگز حاضر نخواهيم شد که زير بار فشار و ستم انسان‌هاي هوس‌باز و به معناي واقعي کلمه دل‌بسته به دنيا برويم.

نکونام با اشاره به اينکه شعار و سيره هميشگي شيخ نمر «مرگ با حُرّيت و آزادگي، حيات واقعي است» است بيان داشت: امروز سراسر ايران اسلامي چه آن‌هايي که فرصت اعتراض به اين جنايت بزرگ را پيدا کردند و چه آن‌هايي که اين عرصه براي‌شان فراهم نشد، همه‌وهمه دل‌شان آکنده از غم و اندوه است و اين غم واندوه با کينه نسبت به ظلم ظالماني همچون آل‌سعود همراه شده است.

امام جمعه شهرکرد خطاب به آل‌سعود خائن و همه ستمگران و مستکبران عالم تاکيد کرد: بدانيد و آگاه باشيد که وعده قرآن کريم که فرموده: شايد ظالمان چند روزي فرصت خودنمايي و ظلم‌آفريني در جامعه پيدا کنند اما بايد اميدوار باشيم که ظالم هرگز ماندگار نبوده و نخواهد بود و اين موضوع که چند روزي مهلت به آن‌ها داده شده است و جز اينکه عذاب بر عذاب‌شان بيفزايد و جهنمي سوزان‌تر براي آن‌ها آماده شود نتيجه‌اي نداشته و کساني که ظلم مي‌کنند، قطعاً هلاک مي‌شوند.

نکونام اضافه کرد: هيچ ترديدي وجود ندارد که ظالمان و مستکبران عالم به هلاکت مي‌رسند و ظلم و ستم آن‌ها جز آن‌که گور آن‌ها را بيشتر بکند و عذابشان را شديدتر کند هيچ نفعي برايشان ندارد و بايد بدانيم طبق وعده الهي صالحان و مظلومان جانشين ستمگران بر روي زمين مي‌شوند.

رييس شوراي فرهنگ عمومي چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: مثال عيني از هلاکت و کناره‌گيري طاغوتيان و شاهان را انقلاب اسلامي ايران دانست و يادآور شد: بحمدالله امروز خدا توفيق جانشيني شاهان و طواغيت را به مردم جمهوري اسلامي ايران داده تا بتوانند پرچم اسلام را در جهان برافراشته کنند.

وي تاکيد کرد: زندگي در سرزمين وحي نعمت بزرگي است که نبايد با ظلم، ستم‌گري و داعش‌پروري اين نعمت را کفران کرده و آل‌سعود به جاي آن‌که اين وجود اين نعمت بزرگ را بفهمند آن را براي داعش‌پروري و ظلم به اسلام و مسلمين استفاده کردند.

نکونام در ادامه بيان داشت: خدا شاهد همه اين ظلم‌ها است و بايد بدانيم صداي مظلوميت شيخ النمر و شيعيان عربستان به گوش خدا مي‌رسد و خدا شاهد همه اين اتفاقات است.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري زندگي اهل تسنن را هم در عربستان نامناسب دانست و گفت: در اين کشور تنها عده محدودي از وهابيون زندگي مناسبي دارند و زندگي را به کام شيعه و سني تلخ کرده‌اند.

نکونام خاطرنشان کرد: آل‌سعود ميراث‌دار همان ظلم‌کنندگان در حق پيامبر اکرم (ص) و اهل‌بيت ايشان است و از نسل همان‌هايي است که مقابل پيامبر ايستادند و با توطئه‌افکني‌ عليه پيامبر (ص) حصر اقتصادي به راه‌ انداخته و امروز نيز آل‌سعود با همکاري و پيروي از آمريکا ادامه‌دهنده راه آن ستم‌گران و ظالمان تاريخ هستند و هيچ تفاوتي بين آن‌ها وجود ندارد و اين دشمني‌ها با اسلام نيز حرکت تازه‌اي نيست.

وي آل‌سعود را ابزاري براي تحقق اهداف شوم آمريکايي در جهان اسلام عنوان و افزود: هدف آمريکا شکستن مقاومت شيعيان نيست بلکه آمريکا در نظر دارد مقاومت جهان اسلامي را از بين ببرد و براي تحقق اين هدف خود با آل سعود يکي و متحد شده‌اند.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري بيان داشت: آل‌سعود با نگاهي به گذشته و سرنوشت آن‌هايي که مي‌خواستند با ترور و جنگ با پيامبر اسلام را متوقف کنند بياندازند مي‌فهمند همانطور که آن‌ها در اين مسير راهي به جايي نبردند اين‌ها هم موفق نخواهند شد و آل‌سعود همانند دشمنان پيامبر در محضر خدا روسياه بوده و جز لعن ونفرين چيزي براي خود نخواهند گذاشت.

نکونام در ادامه با تاکيد بر ايستادگي و مقاومت ملّت به پاخواسته ايران اسلامي بر اصول و ارزش‌هاي اسلامي اضافه کرد: شيخ النمر محکم و استوار در مقابل دشمن ايستاد و در راه مقاومت خود ازهيچ چيز و هيچ کس نترسيد و در راه هدف خود يعني حريت‌بخشي به جهان بشري و مسلمان جان خودش را فدا کرده است و بايد در اين راه ملت ايران نيز همواره مقاوم و استوار بوده، لحظه‌اي به خود سستي راه ندهد.

امام جمعه شهرکرد راه مقاومت را راهي دانست که تحريم اقتصادي، مشکلات و توطئه‌هاي دشمن در آن ه تزلزل ايجاد نمي‌کند و تاکيد کرد: حرکت در اين راه بايد با مقاومت باشد و در اين راه بايد تداوم و استمرار افرادي چون شيخ النمرها مدنظر باشد.

نکونام ادامه داد: فتنه‌هاي بسياري پيش‌روي اسلام و ايران اسلامي وجود دارد و بايد آگاه باشيم در اين راه تنها با فتنه آل‌سعود مواجه نيستيم و فتنه آل‌سعود تنها يک رِشته از فتنه‌هاي گسترده دشمنان و مستکبران عليه مسلمانان و جبهه مقاومت است.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال‌ و بختياري فتنه‌هايي که استکبار جهاني و صهيونيست با همکاري برخي بزدلان و سست عنصرهاي داخل جامعه مسلمين و ايران براي جهان اسلام و ايران اسلامي طراحي و پيش‌بيني کرده است را فتنه‌هايي به‌ هم پيوسته دانست و خاطرنشان کرد: همه‌ فتنه‌ها بايد با يک نگاه ديده شود و نبايد به هيچ‌وجه فتنه‌ها و فتنه‌گران را از هم جدا و تفکيک کنند.

وي با اشاره به خيز فتنه‌گران درون کشور در بحث انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري اضافه کرد: حساسيت مردم که نسبت به آل‌سعود و شهادت شيخ النمر و توطئه‌ها و فتنه‌افکني‌هاي آمريکايي‌ها و صهيونيست‌ها ديده مي‌شود بايد در مورد توطئه‌گران و فتنه‌افکنان داخلي نيز مطرح شود.

وي بيان داشت: تنها نقطه اميد جهان اسلام و آزادي‌خواهان براي گرفتن انتقام خون شهيد شيخ النمر و گرفتن انتقام خون شيعيان مظلوم يمن، نيجريه، سوريه، عراق و بحرين به سمت ايران است و رسيدن به اين مهم در گرو استحکام پايه‌هاي انقلاب اسلامي در ايران است و دشمنان اين را به خوبي فهميده‌اند و لذا مي‌کوشند با فتنه‌افکني در داخل پايه انقلاب را در ايران سست کنند.

نکونام با بيان اينکه دشمن مي‌داند با متزلزل کردن پايه‌هاي حکومت اسلامي در ايران مي‌تواند به نقشه‌هايش در سوريه، عراق، يمن، نيجريه، عربستان و ديگر کشورها دست يابد.

وي اعدام و به شهادت‌رساندن شيخ النمر را انتقام‌گيري از انقلاب اسلامي ايران عنوان و يادآور شد: دشمن به دليل مقاومت، استحکام و پيوند قوي ملت ايران با ولايت و ارزش‌هاي انقلاب دستش به ما نمي‌رسد دستش و از همين رو تلاش مي‌کند با جنايت‌آفريني در نقاط ديگر از جهان اسلام و يا شهادت شيخ النمر از مجاهدان راه حق هم انتقام مقاومت و ايستادگي ملت ايران را بگيرد و به خيال خام خود پايه‌هاي انقلاب اسلامي ايران را متزلزل و سست کند.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري ادامه داد: پيام مهم شيخ نمر براي ملت‌هاي اسلامي اطاعات از ولايت و امامت و ولايت‌فقيه است و آل‌سعود بايد بداند خون پاک شيخ نمر مي‌جوشد و قطره قطره‌ خون وي پيامش را به ما که تنها راه حق را راه ولايت و امامت است، پس اعتصام به حبل‌الله و ولايت‌فقيه داشته و به هم پيوستگي و بصيرت داشته باشيد و فريب توطئه‌گران داخلي وکساني که از آمريکا و صهيونيست‌ها خط مي‌گيرند و بيگانه به آن‌ها دل‌بسته است را، نخوريد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html